ВЕБІНАРЫ

 Даследаванне ўрока – lesson study – тэхналогіяй паляпшэння выкладання і павышэння вучэбных вынікаў вучняў (https://www.youtube.com/watch?v=kQuJHPzCFRo)

«Бинарный урок как средство реализации метапредметного подхода». Докладчик Демьянова Валентина Васильевна, заместитель директора по учебной работе ГУО «Слонимский районный лицей»

«Актыўная ацэнка – гэта ацэнка, якая дапамагае вучыцца» (Тамара Мацкевіч, намеснік старшыні ГА «Таварыства беларускай школы», каардынатар дыстанцыйных курсаў «Актыўная ацэнка» і партала nastaunik.info і Алена Радзевіч, начальнік цэнтра прафесійнага развіцця і інавацыйнай адукацыі ДУА "Акадэмія паслядыпломнай адукацыі")

 "Создание условий для эффективного взаимодействия педагогов региона в открытой информационной образовательной среде" (Зубрилина Инесса Владимировна, старший преподаватель института повышения квалификации и переподготовки кадров УО «Минский государственный лингвистический университет», учителя английского языка ГУО «Гимназия № 24 г. Минска»)

«Научно-методическое обеспечение использования мобильных устройств в образовательном процессе» (Варакса Игорь Николаевич, заместитель директора по учебной работе Лицея Белорусского государственного университета)

 

Майстар-клас ад настаўніц Алены Ананчыкавай і Элы Якубоўскай «Крытэрыі ацэнкі: Што? Калі? Як?» (Відэа)

Праблемы і стратэгіі пастаноўкі пытанняў. Трэнінг для настаўнікаў (Алена Аляксандраўна Ананчыкава, член клуба "Хрустальны Журавель" )

Медыяадукацыя на ўроку англійскай мовы. 10 клас (адкрыты ўрок Аляксанда Сарокі, настаўніка ліцэя з г. Івацэвічы)

Пастаноўка мэты ўрока (на відэа фрагмент урока Кацярыны Ветравай, СШ№17, г. Барысава)

Зваротная сувязь на ўроку (настаўнік Кацярына Ветрава, СШ № 17 г. Барысава)

Тэхніка задавання пытанняў (Актыўная ацэнка. Ролік, у якім разглядаецца тэхніка задавання пытанняў)

Комментариев нет

Технологии Blogger.